سالن نامزدی تهران و کرج

28/ژانویه/2024
5/5 - (1 امتیاز)

سالن نامزدی شمس العماره با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ الی ۲۰۰ نفر مجری برگزاری مراسم عقد و نامزدی شما عزیزان است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سالن نامزدی و سالن عقد کرج و دریافت قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

سالن نامزدی تهران و کرج

سالن نامزدی تهران و کرج بهترین گزینه برای برگزاری یک مراسم بی دردسر و در عین حال باکیفیت است؛ چرا که در گذشته با برگزاری مراسم در منازل شخصی زوج ها، تمام وظایف مربوطه بر عهده طرفین قرار داشت. اما با تاسیس سالن های عروسی، علاوه بر این که بار سنگینی از دوش خانواده عروس و داماد برداشته شد، برگزاری مراسم ها شکل و شمایل حرفه ای تری نیز پیدا کرد؛ زیرا تمامی خدمات تشریفات نامزدی توسط افراد متخصص و حرفه ای ارائه می شد.

به همین دلیل نیز امروزه دیگر کم تر کسی را می توان یافت که حاضر باشد مراسم نامزدی خود را در منزل شخصی اش برگزار کند. اگر شما نیز قصد برگزاری مراسم نامزدی در تهران و کرج را دارید، پیشنهاد می کنیم فرصت مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

سالن نامزدی تهران

سالن کوچک برای نامزدی

معمولا در مراسم نامزدی، اقوام درجه یک عروس و داماد و همچنین دوستان صمیمی و نزدیک آن ها حضور دارند به همین دلیل نیز اجاره سالن کوچک برای نامزدی کاملا منطقی است؛ چرا که در انتخاب ظرفیت سالن، حتما باید به تعداد مهمان ها توجه کرد در غیر این صورت با انتخاب سالن های بزرگ باعث برگزاری یک مراسم بی روح و پراکنده خواهید شد.

سالن کوچک برای نامزدی

برای انتخاب مناسب ترین سالن نامزدی تهران و کرج باید به نکات زیر توجه کنید:

  • دکوراسیون و دیزاین: اولین مسئله ای که در حین بررسی سالن های مختلف نامزدی توجه ما را به خود جلب می کند، دکوراسیون و دیزاین آن است؛ بنابراین نباید نسبت به این گزینه بی تفاوت بود زیرا در همان نگاه اول می توان به میزان مهارت تیم دیزاین پی برد. درواقع زمانی که نمونه هایی از دیزاین، گل آرایی و… سالن مورد نظر را ببینید، به خوبی متوجه خواهید شد که آیا ایده هایی که برای دیزاین و گل آرایی مراسم خود دارید، توسط تیم دیزاین و طراحی سالن مورد نظر قابل اجرا است؟ یا توانایی اجرایی کردن ایده هایتان را به صورت حرفه ای دارند یا خیر؟
  • تنوع و کیفیت خدمات: یک سالن نامزدی که به صورت حرفه ای فعالیت می کند، نهایت تلاش خود را به کار می گیرد که تمام نیاز های مراجعینش را پوشش دهد تا در زمان و هزینه های آن ها صرفه جویی شود. اما نکته بسیار مهم این است که بررسی کنید که آیا سالن نامزدی که در تهران و کرج که انتخاب کرده اید، برای ارائه خدماتش کیفیت را در اولویت قرار داده است و یا صرفا لیستی از خدمات را تهیه کرده و هیچ توجهی به رعایت اصول و آداب در ارائه خدمات ندارد.
  • رضایت مشتریان: بررسی میزان رضایت مشتریان یکی از مهم ترین اقداماتی است که شما باید جهت اطمینان از عملکرد و کیفیت خدمات سالن نامزدی مورد نظر انجام دهید. در وهله اول پرس و جو از دوستان، اقوام و آشنایانی که از خدمات سالن های مورد نظر استفاده کرده اند، می تواند بسیار کمک کننده باشد. و در گام بعدی مراجعه به شبکه های اجتماعی و وب سایت های مربوط به سالن های نامزدی مورد نظر و تعامل با دنبال کنندگان آن ها در قسمت نظرات، بسیار کارساز خواهد بود.
  • خدمات جانبی: هر عروس و دامادی برای برگزاری مراسم نامزدی خود، ایده هایی در سر دارد که برای پیاده سازی هر کدام از آن ها نیازمند دریافت خدمات منحصر به فردی است. بنابراین اگر ایده ای برای برگزاری مراسم نامزدی خود دارید، حتما بررسی کنید که سالن نامزدی تهران و کرج که انتخاب کرده اید، توانایی ارائه خدمات مورد نظر شما را به حرفه ای ترین شکل ممکن دارد.

اجاره سالن نامزدی تهران و کرج

خدمات عقد محضری در سالن نامزدی

خدمات عقد محضری در سالن نامزدی تهران و کرج با توجه به اهدافی که سالن نامزدی دنبال می کند، کاملا متفاوت است؛ این تفاوت را زمانی حس خواهید کرد که به بررسی خدمات عقد در سالن های مختلف بپردازید.

اما به طور معمول خدمات ارائه شده در سالن نامزدی شامل موارد زیر می شود:

  • طراحی و برپایی انواع سفره عقد (اجرایی کردن ایده های منحصر به فرد سفره عقد)
  • خدمات دیزاین، گل آرایی، نورپردازی
  • پذیرایی و کترینگ غذا
  • موسیقی زنده و دیجی

خانه عقد شمس العماره با در نظر گرفتن سالن عقد کرج آماده برگزاری عقد رسمی محضری در سالن عقد خود و ارائه خدمات عقد به شما عزیزان است. از ویژگی خانه عقد شمس العماره اجرای سفره عقد در باغ است.

سفره عقد در باغ سالن نامزدی

پذیرایی با شام در سالن نامزدی

پذیرایی با شام در سالن نامزدی مختص آن دسته از زوج هایی است که قصد برگزاری مراسم های طولانی را دارند و در کنار پذیرایی با میوه و شیرینی، مهمان هایشان را به صرف شام نیز دعوت می کنند. معمولا برگزاری مراسم نامزدی در شب، حال و هوای خاص خود را دارد بنابراین بسیاری از زوج ها می خواهند که این حس خوب را در کنار عزیزانشان تجربه کنند.

پذیرایی از مهمان ها در عقد محضری با توجه به منوی انتخابی توسط زوج ها متفاوت است؛ اما نکته مهمی که بسیاری از زوج ها به آن توجه نمی کنند این است که نحوه انجام پذیرایی با توجه به فضای سالن های نامزدی نیز تفاوت هایی با یکدیگر دارد. به عنوان مثال پذیرایی با شام در سالن عقد شمس العماره، تجربه شگفت انگیزی است که در هیچ سالن عقد دیگری نمی توان به آن دست پیدا کرد؛ زیرا سالنی که در این مجموعه در اختیار شما قرار داده می شود، دور تا دور با شیشه پوشیده شده است و مهمان ها از هر طرف به فضای باغ دید کاملی دارد. حال تصور کنید که پذیرایی با شام در چنین فضایی چقدر رومانتیک و باشکوه خواهد بود و چه حس دلپذیری را به مهمانان و عروس و داماد انتقال می دهد.

پذیرایی با شام در سالن نامزدی

پذیرایی با میوه و شیرینی سالن نامزدی

پذیرایی با میوه و شیرنی سالن نامزدی نیز مناسب زوج هایی است که مدت زمان برگزاری مراسمشان محدود به ۲ الی ۳ ساعت است؛ به این دلیل که بیشتر مراسم های نامزدی چند ساعته در زمان عصر برگزار می شود، پذیرایی با میوه و شیرینی به پذیرایی با عصرانه نیز معروف است.

در پذیرایی با عصرانه، منوی متنوعی از میوه، شیرینی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد در اختیار زوج ها قرار می گیرد؛ بنابراین آن ها می توانند بر اساس سلیقه و همچنین بودجه ای که در اختیار دارند، نوع میوه، شیرینی و نوشیدنی های مورد نظرشان را انتخاب کنند.

اجاره ساعتی سالن نامزدی

اگر شما قصد برگزاری مراسم ۲ الی ۳ ساعته را دارید، به راحتی می توانید نسبت به اجاره ساعتی سالن نامزدی اقدام کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، در این نوع مراسم که در سالن نامزدی تهران و کرج برگزار می شود، شما می توانید تمامی خدمات مربوط به پذیرایی، دیزاین و گل آرایی و همچنین موسیقی زنده را دریافت کنید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*