محضر عقد کرج

16/سپتامبر/2023
5/5 - (2 امتیاز)

افرادی که قصد برگزاری مراسم در محضر عقد کرج را دارند باید به نکاتی نظیر سطح کیفیت خدمات، دیزاین، هزینه برگزاری مراسم عقد و… توجه کنند.به همین دلیل نیز در ادامه به بررسی خدمات و همچنین نحوه محاسبه هزینه های محضر عقد در کرج خواهیم پرداخت؛ پس با ما همراه باشید.

اگر قصد اجرای مراسم خود در محضر شمس العماره کرج را دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

محضر عقد کرج

خدمات محضر عقد کرج

محضر های عقد خدمات متنوعی را ارائه می دهند که زوج ها باید با توجه به خواسته ها، برنامه ها و شرایطشان مناسب ترین محضر عقد را انتخاب می کنند. در ادامه شما را با خدمات محضر عقد کرج آشنا خواهیم کرد:
گل آرایی: گل آرایی یکی از خدماتی است که عروس و داماد می توانند از محضر عقد کرج دریافت کنند. زوج ها می توانند مدل های آماده گل آرایی را با توجه به نوع مراسمشان انتخاب کنند تا تیم دیزاین آن را پیاده سازی کند‌.

گل آرایی محضر عقد کرجهمچنین لازم به ذکر است که تیم دیزاین و گل آرایی، نمونه های مختلف گل آرایی که توسط زوج ها پیشنهاد می شود را نیز به حرفه ای ترین شکل ممکن اجرا می کند.
بنابراین اگر یک مدل گل آرایی شیک و منحصر به فرد را در نظر دارید، فقط کافی است آن را به تیم دیزاین ارائه دهید تا در روز برگزاری مراسم پیاده سازی شود‌.

سفره عقد: سفره عقد با توجه به نوع مراسم و سلیقه عروس و داماد در انواع مختلف سفره عقد ساده، سفره عقد سنتی، سفره عقد لاکچری طراحی و اجرا می شود.
همانطور که گفته شد نوع مراسم تاثیر زیادی در انتخاب نوع سفره عقد دارد؛ به عنوان مثال برای یک مراسم ساده، یک سفره عقد ساده ولی در عین حال شیک طراحی و برپا می شود.
زوج ها می توانند با توجه به سلیقه، بودجه و همچنین نوع مراسمشان، مدل سفره عقد دلخواه را به تیم طراحی و دیزاین سفره عقد بسپارند تا اجرایی شود. خانه عقد شمس العماره با در نظر گرفتن زیباترین سفره عقد در کرج آماده ارائه خدمات به شما است.

سفره عقد محضر عقد کرجموسیقی زنده: یکی دیگر از خدماتی که می توان در محضر عقد کرج دریافت کرد، موسیقی زنده است؛ طرفداران موسیقی زنده و کلاسیک می توانند با توجه به سلیقه خود انتخاب کنند که در مراسم عقدشان پیانو، دف و… نواخته شود. خبر خوبی که برای دوستدارن موسیقی زنده داریم این است که امکان دعوت نوازندگان و خوانندگان مورد علاقه زوج ها وجود دارد.

پذیرایی و کترینگ غذا: در این مورد نیز مانند سایر گزینه ها باید بر اساس بودجه، نوع مراسم، مدت زمان برگزاری مراسم، مدعوین و… نحوه پذیرایی را تعیین و انتخاب کرد.
در پذیرایی عصرانه، با چای، نسکافه، میوه، شیرینی و انواع فینگر فود ها از مهمانان پذیرایی می شود. اما در مراسم های دو ساعته و یا چند ساعته VIP، پذیرایی با شام انجام می شود؛ و همانطور که گفته شد زوج ها می توانند با توجه به شرایط خود، نوع پذیرایی را مشخص کنند.

خانه عقد شمس العماره با در نظر گرفتن سالن عقد در کرج با دیزاین لوکس آماده برگزاری مراسم عقد شما به صورت محضری است.

پذیرایی و کترینگ غذا محضر کرج

قیمت محضر عقد چگونه محاسبه می شود؟

ممکن است این سوال برای زوج ها پیش بیاید که قیمت محضر عقد چگونه محاسبه می شود؟
درواقع دانستن پاسخ این سوال از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چرا که قیمت محضر عقد با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که با در نظر گرفتن آن ها می توان به خوبی هزینه ها را مدیریت کرد.
اگر می خواهید با عوامل موثر در قیمت محضر عقد کرج آشنا شوید، با ادامه این مقاله با ما همراه باشید، چرا که در ادامه به تفصیل به توضیح و بررسی این عوامل خواهیم پرداخت.

نوع مراسم: نوع مراسمی که برگزار می شود، مهم ترین و اساسی ترین مسئله در تعیین هزینه محضر عقد می باشد؛ چرا که دیزاین و دکوراسیون در یک مراسم عقد ساده با یک مراسم لاکچری زمین تا آسمان فرق دارد.
همچنین نوع مراسمی که قرار است برگزار شود، در نحوه ارائه خدمات تاثیر مستقیم دارد؛ بنابراین در حین برآورد هزینه محضر عقد، حتما باید به این نکته توجه شود که می خواهید چه مراسمی را با چه ویژگی هایی برگزار کنید.

نوع مراسم و قیمت محضر عقد کرجتعداد خدمات: هر چه تعداد خدمات دریافتی از محضر بیشتر باشد به همان اندازه نیز باید هزینه بیشتری بپردازید.
خدمات VIP نیز شامل هزینه های مجزا خواهند بود. درواقع فارغ از تعداد خدماتی که به زوج ها و مهمان هایشان ارائه می شود، در حین ارائه خدمات VIP باید هزینه ای که بابت ارائه چنین خدماتی پرداخت خواهد شد نیز در نظر گرفته شود.

مدت زمان برگزاری مراسم: همانطور که در بالا اشاره شد، مدت زمان برگزاری مراسم می تواند از ۲ ساعت تا چندین ساعت متغییر باشد که طبیعتا هر چه تعداد ساعات برگزاری مراسم بیشتر باشد، قطعا باید هزینه بیشتری نیز پرداخت شود.

قیمت محضر عقد چگونه محاسبه می شودتاریخ برگزاری مراسم عقد: مسئله دیگری که در قیمت محضر عقد کرج به خوبی به چشم می آید، تاریخ و روز های برگزاری مراسم عقد است. مسلما هزینه ای که در اعیاد مذهبی و یا رویداد های مهم ملی باید برای محضر عقد بپردازید، تفاوت فاحشی با روز های عادی سال دارد. همچنین برای برگزاری مراسم عقد در روز های آخر هفته، هزینه بیشتری نسبت به اواسط هفته دریافت می شود.

نوع سفره عقد: نوع سفره عقدی که در‌ محضر برپا می شود نیز در تعیین هزینه های محضر عقد کرج تاثیر دارد. زوج هایی که قصد برپایی سفره عقد لوکس‌ را دارند نسبت به زوج‌ هایی که می خواهند سفره عقد ساده ای در مراسمشان برپا شود، هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد.
همچنین انتخاب نمونه های آماده، برای افرادی که می خواهند در هزینه هایشان صرفه جویی کنند، گزینه بسیار خوبی است؛زیرا وقتی عروس و داماد خودشان مدل های مختلف سفره عقد را پیشنهاد می دهند، تیم دیزاین و طراحی باید تمامی متعلقات و‌ لوازم مربوطه را تهیه کند که گاهی هزینه ها را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

خدمات جانبی: دریافت خدمات جانبی سبب افزایش هزینه ها خواهد شد. به عنوان مثال وقتی زوجی تصمیم می گیرد یک نوازنده و یا خواننده معروف را به مراسم عقدش دعوت کند، قطعا باید هزینه بسیار زیادی نیز بپردازد.

محضر عقد لوکس کرج

سفره عقد لوکس و شیک در محضر عقد کرج

عروس و داماد هایی که قصد برگزاری یک مراسم لوکس و شیک را دارند، باید سفره عقد لوکسی را نیز برای مراسم انتخاب کنند؛ به همین منظور امکان سفارش و طراحی سفره عقد لوکس و شیک در محضر عقد کرج برای آن ها فراهم آمده است.
لازم به ذکر است که زوج ها می توانند مدل های مختلف سفره عقد را که به صورت آماده هستند انتخاب کنند؛ و همچنین می توانند مدل های دلخواهشان را به تیم دیزاین و طراحی سفره عقد ارائه دهند تا به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن اجرا شود.

سفره عقد لوکس و شیک در محضر عقد کرج
شما می توانید با درنظر گرفتن روز عقد خود برای رزرو مجضر عقد کرج اقدام کنید. کافی است با ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*