سالن عقد در جهانشهر کرج

20/ژانویه/2024
5/5 - (2 امتیاز)

سالن عقد در جهانشهر کرج، خدمات متنوعی را با توجه به نوع مراسمی که برگزار می شود، به زوج ها ارائه می دهد. البته شرط اول در انتخاب و دریافت خدمات از سالن های عقد این است که خدمات متنوع و با کیفیتی در آن ها ارائه شود. چرا که کیفیت مراسم عقد در گرو کیفیت خدماتی است که به میزبان و مهمان ها ارائه می شود. بنابراین در این بخش قصد داریم شما را با خدمات مختلفی که در بهترین سالن عقد کرج، به صورت حرفه ای ارائه می شود آشنا کنیم.

سالن عقد در جهانشهر کرج

خدمات سالن عقد جهانشهر

همانطور که گفته شد هر یک از خدماتی که در سالن عقد در جهانشهر کرج ارائه می شود، با توجه به نوع مراسمی است که زوج ها انتخاب می کنند. بنابراین انتخاب سالنی که توانایی ارائه خدمات مورد نظر شما را داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر زوجی قصد برگزاری مراسم عقد به سبک روستیک را دارد، باید سالنی را انتخاب کند که فضای لازم برای برگزاری مراسم عقد به این سبک را داشته باشد؛ و همچنین خدمات مورد نیاز جهت برگزاری مراسم عقد به سبک روستیک  را به صورت حرفه ای ارائه دهد‌‌.

خدمات سالن عقد جهانشهر

به همین دلیل نیز در ادامه به بررسی خدمات سالن عقد جهانشهر می پردازیم:

  • برگزاری مراسم عقد به سبک های مختلف: در بالا نیز به صورت دقیق به این موضوع اشاره کردیم؛ بنابراین اگر قصد انتخاب سالن عقد مناسبی را دارید، حتما بررسی کنید که سالن عقد مورد نظر توانایی برگزاری انواع مراسم عقد در سبک های مختلف را داشته باشد. لازم به ذکر است که برخی از سالن های عقد، به صورت اختصاصی به برگزاری یک نوع مراسم مشغول هستند. به همین دلیل نیز توصیه می کنیم در حین بررسی لیست خدمات سالن عقد جهانشهر، حتما به این نکته توجه کنید.

عقد در جهانشهر کرج

  • دیزاین و گل آرایی: دیزاین و سبک گل آرایی سالن عقد در جهانشهر کرج نیز با نوع مراسمی که انتخاب می شود رابطه مستقیم دارد. اما نکته بسیار مهم این است که فرقی نمی کند شما قصد برگزاری مراسم عقد در چه سبکی را دارید؛ چرا که که گل آرایی و دیزاین با توجه به ژورنال های روز جهانی انجام می شود. بنابراین زوج هایی که قصد برگزاری مراسم در سبک های مختلف را دارند، نباید هیچ نگرانی بابت این موضوع داشته باشند. از طرفی نیز یک سالن عقد حرفه ای در جهانشهر کرج، می تواند ایده های منحصر به فرد عروس و داماد ها را به صورت حرفه ای اجرایی کنند. همچنین بهتر است بدانید که گل های انتخابی برای گل آرایی، با توجه به نوع مراسم متفاوت است. به عنوان مثال گل های مورد استفاده در گل آرایی مراسم لوکس و مجلل، با گل های مورد استفاده در یک مراسم ساده کاملا متفاوت است.

گل آرایی سالن عقد جهانشهر کرج

  • برپایی انواع سفره عقد: سفره عقد به عنوان مهم ترین و اصلی ترین اجزای مراسم عقد به شمار می رود؛ بنابراین باید هماهنگی لازم را با نوع مراسمی که قصد برگزاری آن را دارید، داشته باشد. به عنوان مثال بهترین سالن عقد در جهانشهر کرج، برای برگزاری مراسم های لوکس و لاکچری، سفره های عقد لاکچری نیز طراحی و اجرا می کند. درواقع تمام لوازم و متعلقات سفره عقد هم با توجه به سبک مراسم انتخاب می شود. نکته دیگری که توجه به آن خالی از لطف نیست، امکان برپایی سفره عقد در فضای سرپوشیده و یا فضای باز است.

سفره عقد در سالن جهانشهر

در خانه عقد شمس العماره سفره عقد کرج به همراه تشریفات ارائه می شود. امکان برپایی سفره عقد در سالن و همچنین در فضای باغ فراهم است؛ گفتنی است که سالن عقد شمس العماره دور تا دور با شیشه پوشیده شده است و به محوطه باغ دید دارد. بنابراین تجربه منحصر به فردی را به زوج ها هدیه می دهد. به همین دلیل نیز تاکید می کنیم که در حین بررسی خدمات سالن عقد در جهانشهر کرج، به جزییات چگونگی ارائه خدمات توجه کنید.

عقد محضری سالن عقد جهانشهر

  • موسیقی زنده و دیجی: ارائه خدماتی نظیر موسیقی نیز با توجه به مدت زمان مراسم عقد متفاوت است. زوج هایی که قصد برگزاری مراسم عقد ساعتی را دارند، می توانند خدمات موسیقی زنده با دف نوازی و پیانو را انتخاب کنند. اما در مراسم هایی که چندین ساعت طول می کشد، در کنار موسیقی زنده، امکان حضور دیجی نیز فراهم است.
  • پذیرایی: خدمات پذیرایی از مهمان ها در عقد محضری به عنوان مهم ترین خدمات سالن عقد در جهانشهر کرج به شمار می رود؛ و به دو صورت پذیرایی با عصرانه و پذیرایی با شام انجام می شود. پذیرایی با عصرانه برای عقد های ساعتی در نظر گرفته شده است و پذیرایی با شام و یا ناهار نیز برای مراسم هایی است که زوج ها قصد دارند مهمانانشان را به صرف شام و یا ناهار دعوت کنند.
به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*