سالن عقد با پذیرایی و شام

06/دسامبر/2023
5/5 - (3 امتیاز)

بسیاری از افراد در هنگام عقد محضری خود تمایل دارند تا عقد محضری آن ها با پذیرایی از مهمان ها انجام شود. پذیرایی از مهمان ها در عقد محضری با توجه به سلیقه شما و هزینه براورد شده می تواند با میوه و شیرینی و چای و نسکافه و حتی پذیرایی شام انجام شود. خانه عقد شمس العماره با در نظر گرفتن سالن عقد در کرج با فضای شیک این امکان را برای شما فراهم کرده است که در کنار عقد رسمی خود بتوانید پذیرایی از مهمان های خود را داشته باشید. در ادامه با خدمات سالن عقد شمس العماره بیشتر آشنا می شوید.

خانه عقد شمس العماره با در نظر گرفتن فضای لوکس برای برگزاری مراسم عقد شما آماده پذیرایی با شام از مهمان های شما با ظرفیت خدود ۱۰۰ نفر است. برای اطلاعات بیشتر در خصوص سالن عقد می توانید با ما تماس بگیرید.

سالن عقد با پذیرایی و شاموقتی به برنامه‌ریزی عقد و عروسی می‌پردازیم، یکی از مهم‌ترین جوانبی که باید در نظر گرفته شود، پذیرایی از مهمان ها است. انتخاب منوی مناسب می‌تواند مجلس عقد شما را به سطح بالاتری برساند و تاثیری ماندگار روی مهمانانتان بگذارد.  در ادامه به نکات کلیدی پذیرایی در سالن عقد می پردازیم. در انتخاب بهترین شام برای عقد خود، لازم است به موارد زیر توجه کنید:

اجاره سالن عقد با شامسلیقه و ترجیحات شخصی
سلیقه و ترجیحات شخصی خود و همسر خود نظر بگیرید. آیا به یک سبک آشپزی خاص علاقه دارید یا غذاهای خاصی را می‌خواهید در منوی خود قرار دهید؟ به طعم‌ها و تجربیات آشپزی ای که برای شما معنا دارد فکر کنید و سعی کنید که شامی را برای عقد خود انتخاب کنید که دوست دارید.

تم و سبک عقد

تم و سبک مراسم عقد خود را در نظر بگیرید. اگر مراسم شما رسمی و شیک است، شامی با غذاهای متنوع ممکن است مناسب‌تر باشد. برای عقدی که محیطی  غیررسمی و صمیمی دارد، می‌توانید از فینگر فود نیز استفاده کنید.

سالن عقد محضری با شاممحدودیت‌های رژیمی و حساسیت‌های غذایی

در انتخاب شام برای پذیرایی از مهمان ها به محدودیت‌های رژیمی و حساسیت‌های غذایی مهمانانتان توجه کنید. انواع غذاهای مختلف گیاهی و بدون گلوتن را برای پاسخگویی به ترجیحات رژیمی مختلف ارائه دهید.

مواد اولیه فصلی و محلی

در منوی عقد خود از مواد اولیه فصلی و محلی استفاده کنید. این کار نه تنها از کسب و کارهای محلی حمایت می‌کند و تأثیرات زیست محیطی را کاهش می‌دهد، بلکه باعث می‌شود غذاهای تازه‌تر و با طعم بهتری داشته باشید.

توجه به علایق مهمانان
اگرچه مهم است علایق خود را برای انتخاب شام عقد در نظر بگیرید، اما بهتر است علایق مهمانانتان فراموش نشود. سعی کنید تنوعی از غذاها را ارائه دهید تا مراسم عقد شما به سلیقه‌ها و علایق مهمان های شما برگزار شود.

عقد محضری با شام و سفره عقد

انواع عذای مناسب برای پذیرایی سالن عقد با شام

انتخاب بهترین غذا برای عقد بر مبنای توجه دقیق به سلیقه‌های شخصی شما، سبک عروسی، نیازهای مهمانان و موارد دیگر انجام می شود. با در نظر گرفتن این عوامل و بررسی ایده‌های محبوب غذای عقد، شما می‌توانید یک تجربه به یادماندنی را در روز عقد خود ایجاد کنید که مهمانان شما را شاد و خوشحال می‌کند.
به یاد داشته باشید که بهترین غذا برای عقد و عروسی، غذایی است که نه تنها تمام خواسته‌های شما را برآورده می‌کند، بلکه شادی و خوشحالی را برای همه حاضران به ارمغان می‌آورد.

پذیرایی در عقد محضری با توجه به تعداد مهمان ها می تواند متفاوت باشد. اگر مراسم شما رسمی است و تعداد مهمان های شما حداقل ۳۰ نفر است بهتر است با غذاهای ایرانی از مهمان های خود پذیرایی کنید و در صورتی که مهمانی شما صمیمانه و دوستانه است می توانید با فینگر فود از مهمان ها پذیرایی کنید.

غذاهای ایرانی طیف گسترده ای از طعم ها  را ارائه می دهد که برای مراسم عقد و عروسی بسیار مناسب هستند. از کباب ها تا غذاهای برنجی خوشبو و خورشت های سنتی و خوشمزه و…. .

حال که در مورد مواردی که باید در نظر گرفته شود صحبت کردیم، به برخی از ایده‌های محبوب غذاهای عقد که می‌تواند در میهمانی شما اجرا شود می پردازیم:

پذیرایی سالن عقد با فینگر فود: در مراسم های صمیمی و دوستانه می توانید از فینگر فود برای شام عقد استفاده کنید. تکه های کوچک پیتزا، بروشتا، کوکتل میگو، سیخ کباب سبزیجات، پاستا، سوشی یا تاکو می تواند انتخاب خوبی برای پذیرایی با فینگر فود باشد.

پذیرایی سالن عقد با فینگر فودپذیرایی با کباب و جوجه: کباب، یکی از غذاهای اصلی آشپزی ایرانی است و در هر مراسم عقد و عروسی ایرانی نباید فراموش شود. انواع مختلفی از کباب وجود دارد که عبارتند از:

  • کباب برگ
  • کباب کوبیده
  • کباب جوجه

پذیرایی با ته‌چین: ته چین یک غذای خوشمزه ایرانی است که از ترکیب برنج عطری با ماست، زعفران و گوشت مرغ یا گوشت گوسفند تهیه می شود. ته چین یکی ازانتخاب های خوب برای شام عقد و عروسی است.

پذیرایی شام عقد با باقالی پلو : باقالی پلو یکی از غذاهای محبوب برای عقد و عروسی است که مورد پسند اکثر افراد است.

پذیرایی با زرشک پلو: زرشک پلو یک غذای خوشمزه است که با برنج زعفرانی، زرشک و پسته خرد شده تهیه می‌شود.  زرشک پلو معمولاً به همراه مرغ سرو می‌شود و به خاطر ظاهر جذاب خود شناخته می‌شود.

پذیرایی با شام در سالن عقدپذیرایی با انواع نوشیدنی: سعی کنید برای مراسم خود انواع نوشیدنی تهیه کنید. نوشیدنی ها می تواند شامل آب میوه طبیعی، نوشیدنی های ترکیبی دست ساز و نوشابه و دوغ باشد.

مراسم عقد ایرانی به خاطر سنت‌های فرهنگی غنی خود و البته غذاهای خوشمزه شان شناخته می‌شوند. اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای مراسم خود هستید می توانید موارد بالا را برای شام عقد خود در نظر بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*