تشریفات سفره عقد شامل چه مواردی است؟

31/ژانویه/2024
5/5 - (2 امتیاز)

تشریفات سفره عقد برای بسیاری از افراد، علی الخصوص افرادی که تاکنون مراسم عقد برگزار نکرده اند، ممکن است ناشناخته باشد؛ بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم به سوال “تشریفات سفره عقد شامل چه مواردی است؟” پاسخ دهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. اگر قصد برگزاری مراسم عقد را دارید سالن عقد شمس العماره آماده اجرای مراسم عقد شما در محضر عقد رسمی همراه سفره عقد لوکس و تشریفاتی است.

تشریفات سفره عقد شامل چه مواردی است

خدمات تشریفات سفره عقد

شاید از نظر برخی از افراد، برگزاری مراسم عقد بسیار ساده باشد؛ اما یک مراسم ۲ ساعته، حاصل تلاش شبانه روزی پرسنل مجرب و حرفه ای است. درواقع در پشت صحنه هر یک از خدماتی که در حین برگزاری مراسم عقد آن را می بینید، یک تیم حرفه ای پنهان است.

خدمات تشریفات سفره عقد

پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا وقتی عبارت “تشریفات عقد” به گوشتان خورد، بدانید که باید انتظار دریافت چه خدماتی را از آن ها داشته باشید. از جمله خدمات تشریفات سفره عقد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گل آرایی و دیزاین: دیزاین و چیدمان جزو اولین و مهم ترین  خدماتی است که توسط تشریفات سفره عقد ارائه می شود. عروس و داماد می توانند دیزاین و چیدمان را با توجه به سلیقه و همچنین ایده هایی که دارند تغییر دهند.

گل آرایی عقد تشریفاتی

خدمات گل آرایی نیز که شامل گل آرایی سفره عقد، جایگاه عروس و داماد، میز مهمان ها، گل آرایی ورودی و… است نیز با گل های انتخابی از سمت زوج ها، انجام می شود. لازم به ذکر است که لباس عروس می تواند در انتخاب نوع و رنگ گل هایی که در گل آرایی مورد استفاده قرار می گیرند، تاثیر داشته باشد؛ درواقع با توجه به این جزئیات می توان یک گل آرایی منحصر به فرد را به تیم گل آرایی پیشنهاد داد.

برپایی انواع سفره عقد: سفره عقد نیز با توجه به نوع مراسم انتخاب می شود؛ تمام وظایف طراحی و دیزاین سفره عقد بر عهده تشریفات سفره عقد خواهد بود. برای برپایی سفره های عقد لوکس و مجلل از شکیل ترین و لوکس ترین اکسسوری ها استفاده می شود. فرقی نمی کند که انتخاب شما، سفره عقد روستیک است یا ساده؛ در هر صورت دیزاین سفره عقد حتی اگر بسیار ساده هم باشد، نیازمند رعایت اصول و قوانین خاصی است که نیرو های متخصص تشریفات عقد، به خوبی با آن ها آشنا هستند.

سفره عقد تشریفات عقد

موسیقی: خدمات موسیقی نیز که به دو بخش موسیقی زنده و دیجی تقسیم می شود، با توجه به سلیقه عروس و داماد و همچنین نوع مراسم انتخاب می شود. برای مراسم هایی با مدت زمان کوتاه (۲ ساعت)، موسیقی زنده که شامل دف و پیانو است نواخته می شود؛ برای مراسم هایی با مدت زمان بیشتر نیز امکان حضور دیجی فراهم است.

پذیرایی با تیم تشریفات حرفه ای: پذیرایی عقد مجضری به عنوان یکی از مهم ترین خدماتی که در یک مراسم ارائه می شود، از اصول خاصی پیروی می کند و باید توسط مهمانداران حرفه‌ای و آموزش دیده ارائه شود؛ چرا که نحوه پذیرایی، نشانگر حسن سلیقه میزبان است.

در بهترین تشریفات سفره عقد، پذیرایی توسط تیم تشریفات حرفه ای انجام می شود. برای مراسم هایی که به مدت ۲ ساعت برگزار می شوند، پذیرایی با عصرانه در نظر گرفته شده و در مراسم هایی با مدت زمان بیشتر از ۲ ساعت، پذیرایی با شام خواهد بود. همچنین خدمات پذیرایی VIP نیز برای مهمان‌های VIP ارائه خواهد شد.

پذیرایی از مهمان ها با تیم تشریفات حرفه ای

کیک عقد:امروزه پیدا کردن یک قنادی معتبر و حرفه ای که بتواند طرح دلخواه مشتریان را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند، به یکی از دغدغه های اصلی زوج ها تبدیل شده است.

به همین دلیل نیز تشریفات عقد، خدمات مربوط به تهیه کیک عقد را نیز توسط ماهرترین و حرفه ای ترین قناد ها ارائه می دهند.

تهیه کیک عقد توسط تشریفات عقد، مزایای زیر را به دنبال دارد:

  • سنجش میزان کیفیت و رضایت سایر زوج ها از نتیجه کار بسیار ساده تر است.
  • در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود.
  • ایده های متنوع به راحتی قابل سفارش هستند.

در این بخش سعی کردیم به تشریفات خانه عقد شمس العماره در عقد محضری و عقد رسمی بپردازیم. شما هم اگر سوالی در خصوص پکیج تشریفات عقد دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*