بهترین سالن عقد در کرج کدام است و دارای چه ویژگی هایی است؟

20/دسامبر/2023
5/5 - (1 امتیاز)

اگر ساکن منطقه کرج هستید و تمایل دارید عقد محضری شما در بهترین سالن های عقد کرج برگزار شود تا انتهای این بخش با ما همراه باشید تا با بهترین سالن های عقد کرج آشنا شوید. یکی از روش هایی که سبب شناسایی بهترین سالن عقد می شود، بررسی نحوه ارائه خدمات آن ها است. در ادامه به بررسی خدمات و همچنین ویژگی بهترین سالن عقد خواهیم پرداخت و با ۴ سالن عقد در کرج با طراحی زیبا آشنا می شوید پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین سالن عقد در کرج

سالن عقد شمس العماره

قطعا اگر بخواهیم لیستی از بهترین سالن های عقد در کرج تهیه کنیم، سالن عقد شمس العماره در ابتدای لیست قرار خواهد گرفت چرا که این سالن عقد با توجه به امکانات، خدمات و همچنین پرسنل ماهر و با تجربه ای که دارد، سبب برگزاری یک مراسم عقد حرفه ای و با شکوه خواهد شد.

سالن عقد شمس العمارهاز جمله مهم ترین ویژگی های سالن عقد شمس العماره که آن را به یک سالن منحصر به فرد تبدیل کرده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمرکز بر روی برگزاری مراسم عقد: اولین تفاوت فاحشی که سالن عقد شمس العماره با دیگر سالن های عقد دارد و آن را به بهترین سالن عقد در کرج تبدیل کرده است، تمرکز بر روی برگزاری مراسم عقد است. درواقع این ویژگی سبب شده است که بهترین و خلاقانه ترین خدمات، به صورت کاملا حرفه ای به زوج ها و مهمان هایشان ارائه شود.
  • فضایی لوکس و متفاوت: ویژگی دیگری که در همان نگاه اول زوج ها را شگفت زده می کند، فضای سالنی است که برای برگزاری مراسم طراحی شده است.
    درواقع زوج ها با بازدید از سالن عقد، با سالنی که دور تا دور آن با شیشه پوشیده شده و به باغ مشرف است، متوجه تفاوت و میزان هیجان برگزاری مراسم در چنین فضایی خواهند شد؛ حال اگر این مراسم در شب برگزار شود، منظره رویایی آن غیر قابل وصف خواهد بود. درواقع این سالن شیشه ای در کنار دیزاین لوکس، سبب ایجاد منظره ای متفاوت و بی نظیر شده است؛ که به عروس و داماد ها کمک می کند تا مهم ترین مراسم زندگی خود را به منحصر به فردترین شکل ممکن برگزار کنند.
  • مدیریت متخصص و تحصیلکرده در زمینه برگزاری عقد و عروسی: از دیگر ویژگی هایی که سالن عقد شمس العماره را به بهترین سالن عقد در کرج تبدیل کرده است، مدیریت متخصص و تحصیلکرده آن در زمینه برگزاری عقد و عروسی است. درواقع یک مدیر مدبر و متخصص است که سبب انتخاب پرسنل حرفه ای و مجرب، طرح ایده های خلاقانه، خدمات حرفه ای و اصولی می شود.
    ظرفیت مناسب: ظرفیت مناسب از دیگر مسائلی است که می توان به آن اشاره کرد. این سالن با ظرفیت ۳۰ الی ۱۲۰ نفری خود، میزبان برگزاری مراسم عقد در مقیاس کوچک و یا یک مراسم عقد باشکوه و بزرگ، در فضای سالن و باغ خواهد بود.

اگر قصد برگزاری مراسم در خانه عقد کرج را دارید می توانید برای بازدید و دریافت قیمت با ما تماس بگیرید.

سالن و خانه عقد شمس العماره

خدمات سالن عقد شمس العماره

خدمات سالن عقد شمس العماره به صورت تخصصی و زیر نظر مجرب ترین پرسنل ارائه می شود.

خدمات سالن عقد شمس العمارهدر ادامه شما را با این خدمات آشنا خواهیم کرد:
گل آرایی: دیزاین و گل آرایی حرفه ای، وظیفه اصلی را در سالن عقد شمس العماره به دوش می کشد. خدمات گل آرایی شامل گل آرایی سفره عقد، گل آرایی جایگاه عروس، گل آرایی میز مهمان ها، گل آرایی ورودی مهمان ها و… است.
لازم به ذکر است که تمامی خدمات گل آرایی توسط دیزاینر های حرفه ای و با توجه به ژورنال های روز جهانی انجام می شود.
پذیرایی و کترینگ غذا: پذیرایی و کترینگ غذا در سالن شمس العماره، که به عنوان بهترین سالن عقد در کرج شناخته می شود به دو صورت انجام می شود.
برای زوج هایی که برای مدت زمان ۲ ساعت سالن را رزرو کرده اند، پذیرایی با انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع فینگر فود ها و… انجام می شود.
اما برای مراسم هایی که مدت زمان برگزاری آن بیشتر از ۲ ساعت است، پذیرایی با شام و ناهار در نظر گرفته شده است.
در پذیرایی با شام و ناهار، منو های متنوعی از غذا های ایرانی و فرنگی در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد؛ و آن ها می توانند با توجه به بودجه و ذائقه مهمان هایشان مناسب ترین منو را انتخاب کنند.
دیزاین سفره عقد: دیزاین تخصصی سفره عقد در انواع مختلف، از دیگر خدمات ارزنده سالن عقد شمس العماره است. در این سالن امکان برپایی انواع سفره عقد با توجه به نوع مراسم وجود دارد.
همچنین لازم به ذکر است که برپایی سفره عقد، هم در سالن و هم در باغ امکان پذیر است؛ بنابراین عروس و داماد با توجه به نوع مراسم خود، می توانند محل برپایی سفره عقد را نیز انتخاب کنند.

سفره عقد بهترین سالن عقد کرجدیزاین و طراحی کیک عقد: بهترین سالن عقد در کرج، شما را از مراجعه به دیگر موسسات خدماتی، جهت دریافت خدمات متنوع بی نیاز می سازد؛ سالن عقد شمس العماره نیز به دلیل مدیریت حرفه ای، این ویژگی را به همراه دارد. بنابراین زوج هایی که قصد سفارش کیک عقد را در دیزاین و طراحی های متنوع و دلخواه دارند، می توانند آن را با مجموعه حرفه ای شمس العماره در میان بگذارند؛ تا یک کیک با دیزاین دلخواه را در مراسم عقد خود داشته باشند.
موسیقی زنده و دیجی: سالن عقد شمس العماره در ارائه خدمات مربوط به موسیقی نیز انعطاف بالایی به خرج داده است چرا که سلیقه های مختلف را پوشش می دهد.
فرقی نمی کند که شما طرفدار موسیقی زنده هستید یا دیجی! در سالن شمس العماره می توانید موسیقی دلخواه خود را درخواست کنید تا بهترین و حرفه ای ترین نوازنده ها و دیجی ها در مراسمتان حضور پیدا کنند.

لیست بهترین سالن عقد کرج

سالن عقد ورونا کرج

سالن عقد ورونا کرج نیز از دیگر سالن های مجلل و لوکس در گوهر دشت کرج است که خدماتی نظیر گل آرایی، موسیقی زنده، پذیرایی با انواع نوشیدنی ها و غذا ها را ارائه می دهد.

سالن عقد ورونا کرج

سالن عقد رویای شیرین

سالن عقد رویای شیرین یکی دیگر از سالن های منطقه گوهردشت کرج است که در زمینه برگزاری عقد فعالیت می کند.

سالن عقد پرواز کرج

سالن عقد پرواز کرج که دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر است، به عنوان دفتر عقد و ازدواج کرج در بین عموم بسیار شناخته شده است؛ که فضای لوکس به همراه خدمات حرفه ای که در آن ارائه می شود نیز در این محبوبیت نقش بسزایی را ایفا می کند.

سالن عقد پرواز کرجاز جمله خدمات این سالن عقد به عنوان بهترین سالن عقد در کرج می توان به پذیرایی توسط مهمانداران حرفه ای، گل آرایی و چیدمان حرفه ای، سفره عقد شیک و… اشاره کرد.

به اشتراک بگذارید
مطالب اخیر

دیدگاه ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*
*